Més de 200 culers a la 19a Trobada de Penyes de Jaén

La Peña Barça Mengíbar va ser l’amfitriona d’una jornada de barcelonisme de la Federación de Peñas Barcelonistas de Jaén

Diumenge passat, la localitat de Mengíbar es va vestir de gala per a albergar la 19a Trobada de Penyes Barcelonistes de Jaén. Amb la Peña Barça Mengíbar (Federación Andalucia, Ceuta y Melilla) com a amfitriona, l’esdeveniment va reunir més de 200 persones i va comptar amb la participació de 24 penyes de la província de Jaén. Van ser presents Paco Arco, president de la Federación de Peñas Barcelonistas de Jaén; Pepe García, membre del Consell de Penyes; Joaquín Ramírez, president de la PB Mengíbar; Ricardo Serna, membre de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona; i Juan Bravo, alcalde de Mengíbar.

Barça i cultura

Després de ser rebuts per la penya amfitriona al matí, els assistents van realitzar una visita cultural per Mengíbar. Seguidament, es va dur a terme un col·loqui sobre l’actualitat del FC Barcelona al saló de la Casa de Cultura de la localitat, amb una participació molt activa per part dels penyistes. La 19a Trobada de Penyes Barcelonistes de Jaén va culminar amb la festa final en la qual va haver-hi els parlaments dels convidats i l’intercanvi d’obsequis amb la penya organitzadora. Va ser una jornada festiva i plena de passió blaugrana.