Un altre cap de setmana carregat d’aniversaris de penyes

La PB Almatret, la PB Sant Cugat, la PB Premià de Dalt-Sant Jaume i la PB Torres de Cotillas, entre altres, van celebrar els seus aniversaris amb socis i amics.

Els aniversaris de penyes van tornar a protagonitzar un cap de setmana que va ser molt intens a nivell d’activitat dins de tot el moviment barcelonista.

La Penya Barcelonista Almatret (Federació Lleida Sud i la Franja) va festejar el seu 25è aniversari en un acte de gala amb la presència de 180 penyistes procedents de 25 penyes de la regió; una assistència molt notòria en una localitat de 500 habitants. L’acte va estar encapçalat pel president de la Federació Lleida Sud i la Franja, Claudi Bosch, i pel president de la PB Almatret, Josep Maria Gasull. En representació del FC Barcelona, hi va assistir el vicepresident econòmic Eduard Romeu. Per part de la Agrupació Barça Jugadors, hi va ser present Paco Martínez.

Per la seva banda, la Penya Blaugrana Sant Cugat (Federació Vallès) va commemorar els seus 44 anys amb una gran celebració a la qual van assistir representants d’unes altres 24 penyes. En total, van ser més de 150 convidats. L’acte va estar encapçalat per Josep Maria Félez, president de la PB Sant Cugat, i va comptar amb la presència del president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, i del secretari de la mateixa entitat, Joan Giménez. També hi van participar Jordi Pueyo, membre de la Comissió Social, i Antoni Olmo, de l’Agrupació Barça Jugadors.

Més aniversaris

Una altra entitat que va celebrar el seu aniversari, en aquest cas el 30è, va ser la Penya Barcelonista Premià de Dalt-Sant Jaume (Federació Maresme), que va reunir 120 penyistes, amb la presència d’altres cinc penyes de la mateixa federació. Van acudir a l’acte el president de la Federació Maresme, Ramón Pruna, el vicepresident del FC Barcelona, Antonio Escudero, i el membre de l’Agrupació Barça Jugadors, Alberto Manga. El president de la PB Premià de Dalt, David Villanueva, va exercir d’amfitrió. L’acte va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes.

Finalment, la Peña Barcelonista Torres de Cotillas (Federació Comarques d’Alacant) ) també va festejar el seu 25è aniversari. Ho va fer amb la presència de penyistes i amics que van viure una jornada plena de barcelonisme a la seva localitat.