Aniversaris de penyes a La Garriga, L’Escala i Tosiria

El cap de setmana ha estat un dels més actius per les penyes barcelonistes, que han aprofitat l’aturada de partits per seleccions per celebrar els seus aniversaris.

El darrer cap de setmana ha estat marcat per l’aturada del primer equip de futbol per disputar-se jornades de seleccions, fet que van aprofitar diverses penyes per a celebrar els seus respectius aniversaris.

Una d’elles va ser la Penya Barcelonista La Garriga (Federació Vallès), que va fer un seguit d’actes durant tot el cap de setmana per a commemorar el seu 40è aniversari. Va començar divendres amb una actuació de rock, com a prèvia de la celebració de gala que va tenir lloc dissabte. Amb la presència dels seus penyistes i encapçalats per la presidenta de la PB La Garriga, Montserrat Baldich, a més de Jordi Pueyo, membre de la Comissió Social del FC Barcelona, es va fer un dinar de germanor amb l’especial homenatge a la sòcia més antiga, Magdalena Bufi. També hi va assistir Antoni Olmo, membre de l’Agrupació Barça Jugadors. L’alcaldessa de La Garriga, Meritxell Budó, i el regidor d’Esports Àlex Gil van ser els representants municipals. Es van donar obsequis blaugranes a tots els participants. L’endemà, a la seu de la penya, es va visionar conjuntament el Clàssic femení i es va celebrar la seva gran victòria.

L’Escala i Tosiria també es vesteixen de gala

Una altra penya que va viure una jornada festiva va ser la Penya Blaugrana l’Escala (Federació Empordà i Catalunya Nord), que va celebrar el 44è aniversari amb la presència d’uns 100 penyistes i amb membres d’altres cinc penyes: PB Cotlliure, PB Alt Empordà, PB Blanes, PB Santpedor i PB Solera Calella. L’acte va estar encapçalat per David Falgàs, president de la PB L’Escala i de la Federació Empordà i Catalunya Nord, i va comptar amb la presència de Toni Valverde, president de la Federació de Penyes Bages, Berguedà i Cerdanya. En representació del FC Barcelona, hi va assistir Gabriel Cid, membre de la Comissió Social, i Pitu Comadevall, membre de l’Agrupació Barça Jugadors. També hi va participar l’alcalde de L’Escala, Josep Bofill, i la regidora Cristina Viegas. Per acabar el dia festiu, es van fer sortejos de regals aportats per establiments comercials de l’Escala i va haver-hi una actuació musical.

També el diumenge, la Peña Barcelonista Tosiria (Federación Andalucía, Ceuta y Melilla) va commemorar el seu 17è aniversari enmig d’un ambient molt festiu amb els seus penyistes i amics. En total, hi van participar més de 150 persones. Al final de l’acte, es va entregar uns detalls especials a dos socis de la penya especialment estimats: David Mayor i Pablo Jiménez. Va ser una jornada memorable per a tots els assistents.