Més de 30 penyes a l’Assemblea de la Federació Lleida Sud i la Franja

La Penya Blaugrana Rosselló va ser l’amfitriona de la reunió, que va servir per a donar inici a la nova temporada

La Federació de Penyes Barcelonistes de Lleida Sud i La Franja es va reunir divendres passat en assemblea per aprovar els comptes de la passada temporada, confirmar el pressupost de la nova i tractar diversos temes d’actualitat i futur d’aquesta entitat barcelonista. Encapçalada pel president de la Federació, Claudi Bosch, l’assemblea va comptar amb la participació de vora 100 penyistes en representació de 31 penyes d’aquest territori; tot un èxit de convocatòria. L’entitat amfitriona de l’acte va ser la Penya Blaugrana de Rosselló.

La reunió va servir per a avançar en diversos temes que incumbeixen els membres de penyes barcelonistes. Entre altres qüestions, els penyistes es van congratular del bon funcionament dels desplaçaments fins a l’estadi de Montjuïc, mentre que la directiva de la Federació Lleida Sud i la Franja va animar tothom a anar als partits per a així omplir l’autobús que organitzen des del seu territori. També es van recollir opinions dels penyistes i es va debatre sobre diferents qüestions que els afecten en el dia a dia. Per a acabar la jornada, la PB Rosselló va organitzar un sopar de germanor amb tots els presents.

Dos grans aniversaris a la vista

Aquesta temporada, hi ha dues penyes de la Federació Lleida Sud i la Franja que commemoraran el 25è aniversari. La primera serà la PB Almatret, que ho celebrarà el pròxim 25 de novembre, i més tard arribarà el torn de la PB Alpicat, la celebració de la qual està prevista per al tancament de temporada, coincidint amb la 15a Trobada de Penyes de la Federació Lleida Sud i la Franja.