Més de 3.000 penyistes a l’Intercity-Barça de Copa del Rei

Les federacions d’Alacant, Múrcia, València i Marina Alta, i Balears van mobilitzar a les seves penyes per a animar a l’equip en la primera eliminatòria de Copa

Encara que es tractés d’uns setzens de final de la Copa del Rei i contra un rival de dues categories inferiors, el moviment de penyes barcelonistes va tornar a demostrar que la seva capacitat de mobilització és incondicional. Gràcies a això, ahir l’Estadi José Rico Pérez va comptar amb una important presència blaugrana amb motiu de l’Intercity-Barça. En total, van ser més de 3.000 penyistes els qui van acompanyar l’equip de Xavi al que va ser el seu primer desplaçament des de fa pràcticament dos mesos.

Aquesta gran mobilització s’explica, entre altres coses, per la gestió duta a terme per les federacions d’Alacant, Múrcia, València i Marina Alta, Illes Balears, i també de la Confederació Mundial de Penyes. Des del territori alacantí, es van desplaçar penyes com PB Altea, PB Elda, PB Santa Pola, PB Sant Vicent del Raspeig, PB La Foia, PB Sant Joan, PB Campelló, PB Monover, PB La Vila Joiosa, PB Petrer, PB Monforte, PB Orihuela, PB Beneixama, PB Vall de Guadalest i PB Alacant Culer. Se’ls van unir la PB Totana (Fed. Múrcia), la PB La Safor (Fed. València) i la PB Els Tamarells (Fed. Balears), entre moltes altres.

Totes elles van patir fins l’últim instant de la pròrroga, però finalment van poder celebrar el passi de l’equip blaugrana als vuitens de final de la Copa del Rei. Sigui on sigui el partit, les penyes estaran preparades per a un nou desplaçament massiu.