Nàpols es va tornar a tenyir de blaugrana

Més de 1.000 culers, dels quals més de la meitat penyistes, van desplaçar-se per animar l’equip a l’anada dels vuitens de final de la Champions League.

Després dels precedents de 2020 i 2022, Nàpols va tornar a comprovar la capacitat de mobilització del barcelonisme en les competicions europees i es va tenyir de blaugrana. Ahir, més de 1.000 culers van ser a la ciutat italiana per a recolzar l’equip a l’anada dels vuitens de final de la Champions League contra el Nàpols, dels quals més de la meitat eren membres de penyes. La seva passió blaugrana es va fer sentir de valent, tant a les hores prèvies a l’enfrontament com a la grada de l’Estadi Diego Armando Maradona.

Animant sense descans a la prèvia i al partit

Un cop més, la Penya Blaugrana Napoli (Federació Món) va exercir d’amfitriona en la prèvia del partit. La penya italiana va organitzar una trobada en una cèntrica localització de la ciutat, a la qual van acudir bona part dels penyistes presents a Nàpols. A més de les penyes italianes, va destacar la presència d’entitats arribades de tot Europa, així com una nodrida representació de penyes que van viatjar des del territori català i la resta d’Espanya. La plaça on hi ha el gran mural dedicat a Diego Armando Maradona també va ser un lloc de peregrinació per part de tots els culers.

Al vespre, tots ells es van desplaçar a l’estadi per animar l’equip fins l’últim minut. Tot i el sabor agredolç de l’empat final, les penyes van tornar a viure una jornada memorable unides per la mateixa passió blaugrana, i ja esperen amb ganes el partit de tornada a l’Estadi Olímpic Lluís Companys.