La PB Olot i Comarca es vesteix de gala pel seu 50è aniversari

La celebració va comptar amb la presència de Joan Laporta i de més de 200 penyistes culers

Una de les penyes barcelonistes que enguany assoleixen el mig segle d’existència és la Penya Barcelonista Olot i Comarca, pertanyent a la Federació de Penyes del Gironès, la Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany. Per a commemorar aquest 50è aniversari, l’entitat va organitzar divendres passat una celebració de gala a la seva localitat, on va congregar prop de 220 barcelonistes que van voler acompanyar a la penya en un dia tan especial.

L’acte va comptar amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta, juntament amb els directius Antonio Escudero i Josep Ignasi Macià. També hi va assistir Joaquim Vall-llosera, president de la citada federació gironina, així com Juan Manuel Asensi, president de l’Agrupació Barça Jugadors; l’alcalde d’Olot, Josep Berga; i l’alcalde de la Vall de Bianya, Santi Reixach. A més de la PB Olot i Comarca, amb el seu president Francesc Delforn al capdavant, van participar en la celebració nombroses penyes de la Federació Gironès, la Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany, així com algunes de la Federació Empordà i Catalunya Nord.

Acte emotiu i festiu

El 50è aniversari de la PB Olot i Comarca va arrencar amb la benvinguda i parlaments dels convidats principals, així com amb el lliurament de respectius obsequis entre les entitats presents. Després del sopar, es van sortejar diversos premis entre els assistents. Durant l’acte, també es va dur a terme un homenatge a Joan Casals, l’Avi del Barça, que va morir fa dues setmanes, així com a una penyista de la PB Olot i Comarca.

Així doncs, el 50è aniversari de la PB Olot i Comarca va ser una vetllada amb un gran caràcter festiu, però també amb un fort component emotiu entre tots els barcelonistes assistents. De la mateixa manera, va demostrar la unió del moviment de penyes i l’esperança de tancar la temporada de manera exitosa.