Els membres del Consell de Penyes es van reunir en un nou Plenari

Representants del Consell Consultiu també van ser presents a la reunió, on es va repassar la situació actual del moviment i es van abordar projectes de futur.

La seu de la Confederació Mundial de Penyes va ser l’escenari, diumenge passat, del primer Plenari del Consell de Penyes d’aquest any 2023. Hi van participar de manera presencial o telemàtica pràcticament tots els membres del Consell, en representació de les 29 federacions territorials que conformen l’entitat. També hi van ser presents membres del Consell Consultiu de penyes, que van ser convidats per la pròpia Confederació.

Durant la reunió, es va fer un repàs de la situació actual de la Confederació Mundial de Penyes i dels diversos projectes que impliquen a totes les federacions, penyes i penyistes que representa. En aquest sentit, es va posar en valor el paper de les tres comissions de treball, que continuen en marxa per a abordar els seus respectius camps d’acció.

La Comissió Institucional i de Gestió es va focalitzar en les qüestions organitzatives, així com la gestió del Carnet del Penyista 2022/23 de la Confederació. Per part de la Comissió Econòmica i Màrqueting, es va informar de la Identitat Digital posada en marxa per la Confederació Mundial de Penyes, i dels avantatges específics que ofereix l’entitat. Finalment, la Comissió Sociocultural va repassar les activitats que realitza actualment la Confederació, així com dels actes i recepcions que organitza o en els quals col·labora. Aquesta comissió inclou també les accions solidàries.

El Plenari va estar conduït per Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes, que va agrair la presència dels membres del Consell Consultiu. Guil també va subratllar la voluntat d’entesa amb l’FC Barcelona per la qual l’entitat penyista advoca fermament.