La PB Massanassa es vesteix de gala pel seu 30è aniversari

Va haver-hi festa de celebració amb altres penyes de la Federació, a més de la presència de la PB Hospitalet de l’Infant de la Federació Tarragona Nord. La segona part de la conferència ‘Barça i Catalunya: Temps de Foscor’ va ser un èxit de participació.

La Penya Barcelonista Massanassa (Federació València i Marina Alta) va celebrar el dissabte passat el seu 30è aniversari. La jornada va començar amb la segona part de la conferència ‘Barça i Catalunya: Temps de Foscor’, a càrrec de Salva Torres i promoguda per la Confederació Mundial de Penyes. Posteriorment, es va fer la tradicional cercavila de ‘dolçaina i tabalet’ fins al lloc de la festa de celebració. Tots els actes van estar encapçalats pel president de la PB Massanassa, José Juan Moncholí. Tampoc hi va faltar un gran amic de la penya, Robert Fernández, exjugador del FC Barcelona i ex secretari tècnic. Josep Seguer, fill del mític futbolista blaugrana de la dècada dels 40, també hi va assistir.

Més penyes presents a la celebració i un record per als penyistes

Altres penyes que es van voler sumar a aquest 30è aniversari de la PB Massanassa van ser la PB d’Alcàsser, la PB Mislata, la PB Sant Marcelí, PB La Safor i la PB Hospitalet de l’Infant; aquesta última, desplaçada des de la Federació Tarragona Nord. La celebració, que va finalitzar amb un record als familiars dels aficionats que han traspassat recentment, va comptar amb més d’un centenar de penyistes. A més, es van donar regals barcelonistes a tots els presents.