La PB San Diego viu un emotiu cap de setmana a Barcelona

Uns 35 membres de la penya californiana van viatjar a la Ciutat Comtal, on van ser rebuts per la Confederació Mundial de Penyes i van realitzar múltiples activitats

Tal com van fer diverses penyes nord-americanes a principis de març, la Penya Blaugrana San Diego (Federació Món) va organitzar el passat cap de setmana una visita a Barcelona plena d’activitats en clau blaugrana. En concret, van viatjar a la Ciutat Comtal prop de 35 membres de la penya californiana, encapçalats pel president de l’entitat, Rubén Aguilera.

Agenda plena d’activitats

La comitiva de la PB San Diego va aterrar a Barcelona divendres passat, i ja va aprofitar les hores de la tarda per a acostar-se fins a l’Spotify Camp Nou. Allí, a més de fer una primera visita a la Barça Store, bona part dels integrants de la penya van complir el seu somni de registrar-se com a socis del FC Barcelona.

L’endemà, els penyistes van tornar al matí a l’estadi blaugrana per a dur a terme el Tour per les instal·lacions i el Museu. A primera hora de la tarda, la PB San Diego va realitzar una sortida en catamarà que va permetre als seus membres gaudir de Barcelona des de la mar. Seguidament, va arribar un dels moments més especials del viatge amb la visita del pare del jugador del primer equip Pedri, Fernando González, qui també és president de la PB Tenerife i vicepresident de la Federación de Canarias.

Conferència i sopar amb la Confederació

Gràcies a la gestió de la Federació Món, els membres de la PB San Diego van ser rebuts aquest mateix dia a la seu de la Confederació Mundial de Penyes. Allí, van assistir primer a una xerrada sobre la història del FC Barcelona i el moviment de penyes, a càrrec de Vicenç Notari, tresorer de la Confederació. A continuació, van celebrar un sopar de germanor en un local pròxim.

En aquestes activitats, hi va destacar la presència del president de la Confederació, Antoni Guil. També hi van ser els presidents de la PB Roma, Maxi Morgante, i de la PB Lombarda, Pietro Locatelli, que no van voler perdre’s aquesta visita tan especial, així com el tresorer de la Federació Món, Josep Antoni Martín, que va acompanyar els penyistes californians durant tot el cap de setmana.

El diumenge, la PB San Diego va completar la seva estada amb una recepció per part del FC Barcelona i l’assistència al partit davant l’Atlètic de Madrid, on els penyistes van poder celebrar en directe un triomf vital per al títol de Lliga. Va ser el millor colofó possible a un cap de setmana inoblidable.