La PB San Serván inaugura la seva nova seu

La penya “pacense” ja té nou local per als seus associats blaugranes

Els culers d’Arroyo de San Serván, a la província de Badajoz, compten amb un nou punt de trobada barcelonista. Es tracta de la nova seu de la Peña Blaugrana San Serván, pertanyent a la Federación de Peñas Extremeñas del FC Barcelona, que va ser inaugurada dissabte passat. L’entitat barcelonista, fundada l’any 1992 i amb prop d’un centenar de penyistes, ha canviat la seva antiga seu per una de més cèntrica i àmplia, buscant així una major comoditat per a tots els seus associats.

L’acte va comptar amb la presència de Miguel Ángel Cruz, president de la Federación de Peñas Extremeñas del FC Barcelona, així com de Ricardo Serna, exjugador blaugrana i membre de l’Agrupació de Jugadors. També hi va assistir la Peña Barcelonista Pueblonuevo de Guardiana, pertanyent a la mateixa federació extremenya. Tampoc s’ho va perdre l’alcalde de Arroyo de San Serván, Eugenio Moreno. Juntament amb ells, hi van participar molts socis i amics de la penya, amb una gran presència de joves barcelonistes. Després de la inauguració, amb els preceptius parlaments, descoberta de placa commemorativa i intercanvi d’obsequis, va haver-hi un sopar per a socis, penyistes i aficionats en general de la penya, que van tancar una jornada plena de barcelonisme i fraternitat.