La PB Villabalter celebra el seu XV Nadal Solidari

La penya de la Federación Castilla y León va tornar a centrar-se en els més petits, la tercera edat i les persones amb diversitat funcional

El Nadal Solidari de la Penya Barcelonista Villabalter, pertanyent a la Federación de Peñas de Castilla y León i presidida per Jorge Moreno, s’ha convertit en una cita inamovible per a l’entitat barcelonista quan arriben aquestes dates. Enguany, la iniciativa aconsegueix ja la seva XV edició i manté la seva col·laboració amb associacions locals dedicades als més petits, la gent gran i també les persones amb diversitat funcional.

Les activitats van arrencar el passat 30 de novembre amb la visita d’una representació de la PB Villabalter al Centre de Discapacitat i Dependència (CRE) de Sant Andrés de Rabanedo. Allí, la penya va organitzar un col·loqui sobre l’actualitat blaugrana i va compartir els valors barcelonistes com el respecte i la lluita per la integració. També es van projectar diversos audiovisuals que van repassar l’any en clau barcelonista.

La segona jornada es va dedicar als més joves. La setmana passada, membres de la junta directiva de la penya van visitar el Centre Cultural de Sant Andrés “Juan Antonio Posse”, la Casa de Cultura de Trobajo i la Casa de Cultura de Pinilla, que atenen nens i adolescents que viuen situacions familiars complicades. L’endemà, la PB Villabalter va finalitzar el seu XV Nadal Solidari amb la visita al Centre de Dia per a Persones Majors de Sant Andrés de Rabanedo. En tots dos casos, va assistir l’alcaldessa de la localitat, Ana María Fernández Caurel, així com altres representants de l’Ajuntament.

Tots els participants al XV Nadal Solidari de la PB Villabalter van rebre obsequis blaugranes aportats per la Confederació Mundial de Penyes i també pel FC Barcelona.

IX Mostra de Nadal Blaugrana

Com ja és habitual en els últims anys, la PB Villabalter inclou en aquesta iniciativa la Mostra de Nadal Blaugrana, que enguany va arribar a la seva IX edició. Es tracta d’un concurs de dibuix amb el Barça com a eix temàtic, en el qual participen els usuaris de tots els centres visitats per la penya. Els premiats, a més de rebre una samarreta del Barça, veuran com els seus dibuixos s’inclouen en la felicitació nadalenca de la penya.