Registra’t a la Seu Electrònica i descobreix tots els avantatges per a penyes i penyistes!

El registre a la Seu Electrònica agilitza tràmits per a penyes i penyistes, i permet a aquests crear la seva Identitat Digital i accedir al Club del Penyista, on disposen de descomptes i promocions en més de 300 marques

Amb la voluntat de continuar aportant valor a les més de 1.200 penyes i 160.000 penyistes barcelonistes, la Confederació Mundial de Penyes continua apostant per la transformació digital al moviment. L’eix central d’aquest projecte és la nova Seu Electrònica de l’entitat, on es poden registrar tots els penyistes, vincular-se a les seves respectives penyes i accedir a diferents avantatges com a membres acreditats del col·lectiu.

Beneficis

Per al penyista, el registre en la Seu Electrònica suposa la creació de la seva Identitat Digital, amb la qual pot operar en l’entorn en línia. D’una banda, li permet obtenir el Carnet de Penyista Digital de la Confederació Mundial de Penyes, a més de poder dur a terme tràmits amb la seva penya de manera fàcil i ràpida. D’altra banda, li dona accés al Club del Penyista, un portal on troba descomptes en més de 300 marques comercials, així com diferents ofertes i promocions que s’adapten a ell i a les seves necessitats al llarg de l’any.

En el cas de les penyes, la Seu Electrònica es converteix en una eina útil per a gestionar de forma més ordenada i completa la base de dades dels seus membres, posar-se en contacte amb ells i realitzar tràmits.

Evolució

La Seu Electrònica de la Confederació Mundial de Penyes és una plataforma en constant desenvolupament amb la qual l’entitat vol digitalitzar i modernitzar el moviment, així com facilitar la gestió a tots els seus integrants. En aquest sentit, en un futur planeja obrir també perfils a les Federacions territorials perquè duguin a terme les seves gestions. Amb tot això, la Confederació Mundial vol oferir uns beneficis que són complementaris als avantatges que el FC Barcelona aporta al col·lectiu penyista, dotant-lo així de més valor i garantint la seva evolució.