Les penyes del Baix Llobregat, unides a la seva VI Trobada

L’esdeveniment, que també va commemorar va el 25è aniversari de la PB Quarta Lliga i la PB Prat-Pota Blava, va reunir més de 120 penyistes a la localitat del Prat de Llobregat

Quatre anys després de la seva darrera trobada, les penyes barcelonistes de la Federació del Baix Llobregat van tornar a viure una jornada molt especial. Va ser dissabte passat, amb motiu de la celebració de l’esperada VI Trobada de Penyes del Baix Llobregat. L’esdeveniment va reunir més de 120 penyistes en representació de gairebé 20 penyes d’aquest territori. Totes elles van tenyir de blaugrana els carrers del Prat de Llobregat. Precisament, les dues penyes d’aquesta localitat, la PB Quarta Lliga i la PB Prat-Pota Blava, coorganitzadores de l’acte juntament amb la Federació del Baix Llobregat, van commemorar conjuntament el seu 25è aniversari

La Trobada va comptar amb la presència d´Antonio Escudero, vicepresident de l´Àrea Social del FC Barcelona, en representació del Club. Per part de la Confederació Mundial de Penyes, van assistir-hi el seu president, Antoni Guil, i el seu tresorer, Vicenç Notari, que també presideix la Federació del Baix Llobregat. També hi van assistir dos membres de l’Agrupació Barça Jugadors: Pere Valentí Mora i Cristóbal Bravo; aquest darrer amb una forta vinculació amb la PB Quarta Lliga.

Jornada completa

La VI Trobada del Baix Llobregat es va posar en marxa de bon matí amb un esmorzar popular. Després, es va organitzar una cercavila on s’hi van sumar entitats locals del Prat, i que va finalitzar a la Plaça de Catalunya. A continuació, la comitiva va ser rebuda per les autoritats locals i va haver-hi actuacions de castellers i trabucaires, entre d’altres. Tot seguit, els penyistes van desplaçar-se fins a l’escenari del dinar de celebració.

La festa va acabar amb un ball popular que va posar la cirereta a una jornada marcada pel caràcter festiu i l’esperit de fraternitat barcelonista per part de tots els participants.