13è Concurs de Dibuix Infantil a la PB Lleida 1970

La Confederació Mundial de Penyes va tornar a col·laborar en el Concurs de Dibuix Infantil Memorial Màrius Carretero. El tema d’aquest any va ser “Fanalets Sant Jaume i Barça”

La Penya Barcelonista de Lleida 1970 va celebrar recentment el seu 13è Concurs de Dibuix Infantil Memorial Màrius Carretero. Els concursants van ser uns 100 alumnes del Col·legi Sant Jaume – Els Heures de Lleida, que es van distribuir per edats en tres categories. Enguany, la temàtica del concurs va ser “Fanalets Sant Jaume i Barça”, amb l’objectiu que els més petits coneguin les tradicions de Lleida, com en aquest cas és la processó dels “fanalets”. Va haver-hi tres premis per categoria als millors dibuixos. Els encarregats de lliurar-los van ser el president de la PB Lleida 1970, Josep Vigatà, i el president de la Federació Lleida Sud i La Franja, Claudi Bosch. A més, era present el jurat, format per altres membres de l’entitat barcelonista.

Col·laboració d’entitats i de la Confederació Mundial de Penyes

Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida, la Diputació de Lleida, la Confederació Mundial de Penyes, el FC Barcelona i el Cercle de Belles Arts, la PB Lleida 1970 ha consolidat el seu concurs Memorial Màrius Carretero entre els més joves de Lleida. Amb aquesta iniciativa, els nens i nenes poden expressar el seu barcelonisme, però a la vegada coneixen millor la ciutat i les seves tradicions.