23 penyes es reuneixen a l’Assemblea de la Fed. València i Marina Alta

La PB Pobla del Duc va ser l’amfitriona de la trobada que va donar inici a la nova temporada.

La Federació de Penyes Barcelonistes de les Comarques de València i Marina Alta es va reunir el dissabte passat en assemblea amb la presència de 23 penyes d’aquesta federació. La trobada va ser a la Pobla del Duc, on tots els presents van ser rebuts per Antoni Ramírez, president de la PB Pobla del Duc. L’acte va estar encapçalat per Miquel Gomis, president de la Federació de València i Marina Alta, i per Salva Torres, vicepresident de la Confederació Mundial de Penyes, que va explicar les activitats que hi ha a la disposició de les penyes. Tampoc va voler perdre’s la cita Vicent Gomar, alcalde de la Pobla del Duc.

Els penyistes es van mostrar contents amb els trasllats a Montjuïc per la proximitat de l’aparcament dels autobusos amb l’estadi Lluís Companys, i per la bona coordinació amb el Club en aquest sentit. A més, es van congratular per ser rebuts a la seu de la Confederació Mundial de Penyes en les prèvies de partit. Rubén Aparicio, encarregat de la federació de l’organització de viatges als partits del Barça com a local, va comentar que cada dos mesos hi haurà un desplaçament. Així, es potenciarà la presència de penyistes, socis i aficionats de les comarques de València i Marina Alta a Montjuïc. Dídac Egido, encarregat dels viatges fora de casa, va explicar la intenció d’organitzar un viatge fins a Vitòria el mes de febrer, coincidint amb la visita del FC Barcelona a l’Alabès.

Durant la reunió, també es va confirmar que la següent assemblea es durà a terme a la PB Denia. Allí, es confirmarà la data i el lloc del proper Aplec de Penyes.