La PB Tivenys i la PB Torrelameu mobilitzen els culers més joves

Amb la jornada “Fem Esport. Fem Barça”, la PB Tivenys va fomentar l’activitat física a la seva localitat, mentre que la PB Torrelameu va organitzar una Pedalada Blaugrana sostenible.

La importància de la implicació de les penyes barcelonistes en la vida diària dels habitants de les seves localitats ha tingut dos nous exemples recentment. I en ambdós casos, han coincidit els principals protagonistes: els més joves i l’activitat física. D’una banda, la Penya Barcelonista de Tivenys (Federació de Terres de l’Ebre) ha organitzat una nova edició de la jornada “Fem Esport. Fem Barça”. De l’altra, la Penya Barcelonista de Torrelameu (Federació Ponent Nord) ha repetit un any més la seva Pedalada Blaugrana sostenible.

Futbol i bàsquet 3×3 a Tivenys

La jornada “Fem Esport. Fem Barça” organitzada per la Penya Barcelonista de Tivenys s’ha emmarcat en la Festa Major de Sant Miquel, la principal celebració popular en aquesta localitat del Baix Ebre. Es tracta d’una iniciativa ja consolidada que consisteix en tornejos combinats de futbol i bàsquet en la modalitat 3×3, disputats al pati del col·legi del municipi. Hi han participat uns 50 nens i nenes en total, i els tres primers equips han rebut els pertinents trofeus, a més d’obsequis blaugrana. A més, la PB Tivenys també ha premiat l’equip guanyador amb entrades per al Museu del FC Barcelona. El vicepresident de la penya, Joan Martínez, i el membre de la junta directiva, Pere Nacher, van ser presents a l’entrega de guardons.

Sobre dues rodes a Torrelameu

Per la seva banda, la Penya Barcelonista de Torrelameu va mobilitzar de nou els més joves de la seva localitat amb la ja tradicional Pedalada Blaugrana sostenible, que la penya organitza amb motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat. Amb l’objectiu de conscienciar tots els participants sobre la responsabilitat col·lectiva de millorar la vida al planeta, la PB Torrelameu va organitzar rutes en bicicleta en què els ciclistes anaven descobrint trossos de l’escut de la penya. Al finalitzar, grans i petits van pintar el mateix escut en grans dimensions perquè l’entitat barcelonista el faci servir en els seus propers actes. La jornada, que va comptar amb la presència del president de la PB Torrelameu, Carles Puig, i la col·laboració de l’Ajuntament, també va incloure altres activitats lúdiques per als més joves.