Assemblea a la Federació del Baix Llobregat

Més de 20 penyes representades a l’assemblea

El divendres passat, la Penya Blaugrana de Collbató va ser l’amfitriona d’una nova assemblea de la Federació de Penyes del Baix Llobregat. Encapçalada pel seu president, Vicenç Notari, juntament amb una desena de membres de la seva junta directiva i pel delegat del Consell Consultiu, Jordi Murillo. Uns 50 assistents en representació de més de 20 penyes van ser presents al local de la PB Collbató en una jornada de gran ambient barcelonista. Entre altres coses, es va fer balanç de comptes, es va aprovar el pressupost per a la nova campanya i es van tractar diferents activitats a realitzar aquest 2023. Entre elles, destaca la 7a Trobada de Penyes del Baix Llobregat, que tindrà lloc al juny a Olesa de Montserrat, i una caminada solidària contra la malaltia de l’ELA, prevista per l’octubre.

L’assemblea de la Federació del Baix Llobregat va acabar amb un sopar al qual hi van assistir Pep Moratalla, exjugador del Barça, i Manel Torrentalle, exmembre de la Comissió Social del FC Barcelona. Durant el sopar, es va homenatjar a Pep Vinyals, que va ser president de la PB Collbató fins la recent presa de possessió de la nova junta directiva, presidida per Oriol Andrés. Aquest diumenge, les penyes de la Federació Baix Llobregat es trobaran de nou en una calçotada que organitza la PB Almeda.