Assemblea a la Federació de Penyes de València i Marina Alta

Els penyistes es van congratular de l’acord de les entrades visitants a un preu de 30€. La reunió també va comptar amb l’explicació dels projectes sobre el futur del món penyístic.

El dissabte passat va tenir lloc la 32a Assemblea General de penyistes de la Federació de Comarques de València i Marina Alta. En motiu del 30è aniversari de la Penya Barcelonista Massanassa, la pròpia penya va organitzar la reunió general de socis encapçalada pel president de la Federació, Miquel Gomis. Com a principal amfitrió, va comptar amb la presència del president de la PB Massanassa, José Juan Moncholí. En representació de la Confederació Mundial de Penyes hi va participar el vicepresident, Salva Torres. Es va comptar amb l’assistència d’unes 20 penyes de la Federació valenciana.

El futur del món penyístic i acords beneficiosos

Els principals punts de la reunió van ser els projectes sobre el futur del món penyístic, la situació actual del moviment i els objectius pendents d’assolir. Els presents també van posar en valor a la Federació, que porta des de 2013 en ple funcionament i que aglutina totes les penyes del territori, i van sol·licitar al FC Barcelona aquest reconeixement. Un dels temes que més interès va despertar a l’assemblea va ser l’acord del preu de les entrades visitants a Primera Divisió. El pacte, promogut per les 33 federacions d’Aficiones Unidas, compta amb 15 clubs de la Lliga EA Sports, que s’intercanviaran 300 entrades a 30 euros per a promoure els desplaçaments als socis, penyistes i aficionats.