Cap de setmana d’intens ànim penyista a les seccions blaugrana

La PB Móstoles, la PB Front 532, la PB Enamorados del Barça, la PB Sant Andreu de la Barca i la PBB Meritxell van donar ànim penyista a les seccions blaugrana

El moviment de penyes barcelonistes ha demostrat un cop més que l’absència de jornada de lliga de futbol masculina no suposa cap fre a la seva convicció per a acompanyar el FC Barcelona allà on sigui i en la modalitat que sigui. Federacions i penyes han volgut fer costat a les seccions blaugrana, tant professionals com amateurs, així com al futbol base blaugrana. Gràcies als penyistes presents a les grades, tots aquests equips han comptat amb una empenta extra que els ha portat cap a l’èxit. Ha estat, doncs, un cap de setmana d’intens ànim penyista.

PB Móstoles, a tot arreu

Una de les entitats més actives ha estat l’omnipresent Peña Barcelonista de Móstoles, pertanyent a la Federación de Peñas de Madrid. Membres d’aquesta penya es van desplaçar fins a Maspalomas (Gran Canària) per animar l’equip infantil B de La Masia al torneig La Liga Promises. Els penyistes van ser a la grada totes les jornades del torneig, on van coincidir amb la PB Front 532 (Federació Barcelonès Oest), i van empènyer l’equip fins una final que van perdre per la mínima. D’altra banda, també representants de la PB Móstoles van anar a Madrid per presenciar la victòria del conjunt blaugrana de básquet femení contra el Canoe. El triomf va rubricar l’ascens de l’equip a la primera competició i va ser celebrat des de les grades pels penyistes.

PB Enamorados del Barça, PBB Meritxell i PB Sant Andreu de la Barca, també actives

També va comptar amb suport penyista la secció d’handbol en la seva participació a la Copa del Rei. En aquest cas, gràcies a la Federación de Peñas de Andalucía, i més concretament a la Peña Barcelonista Enamorados del Barça de Antequera. Aquesta penya va aprofitar que la competició es jugava a la seva localitat i no va deixar passar l’ocasió. Els seus membres van poder veure en directe com l’equip aixecava la seva 9a copa consecutiva.

Finalment, cal destacar l’assistència de la Penya Blaugrana de Bàsquet Meritxell (Federació del Barcelonès Oest) i la PB Sant Andreu de la Barca (Federació del Baix Llobregat) al partit que la secció de bàsquet en cadira de rodes va disputar contra el Joventut de Badalona. Totes dues penyes van ajudar l’equip a aconseguir el triomf contra el conjunt verd-i-negre.