Clam penyista en el rècord del femení al Camp Nou

Penyes de tot el territori van viure en directe el Barça-Reial Madrid de Champions League femenina

Més de 91.000 persones van omplir ahir el Camp Nou per a viure en directe la classificació del primer equip femení per a les semifinals de la Champions League. I bona part de culpa es pot atribuir a les penyes barcelonistes. Moltes es van desplaçar en massa des de tots els punts del territori per a no perdre’s una ocasió tan especial com aquesta. Gràcies a la proximitat, les entitats de les Federacions territorials catalanes van ser les més nombroses, moltes d’elles amb autobusos plens de penyistes cap a Barcelona. Però també hi van acudir penyes de la resta de Federacions espanyoles, així com de la Federació Món. Totes elles van conformar un clam penyista que va contribuir al rècord d’assistència del FC Barcelona femení al Camp Nou.

Més enllà de l’esdeveniment que va suposar el partit d’ahir al Camp Nou, el moviment penyista porta anys fent costat incondicionalment al conjunt femení blaugrana. També a l’esport femení en general. La final de la Champions League de 2019 a Budapest ja ho va demostrar amb escreix. També són presents a cada matx a l’Estadi Johan Cruyff o fins i tot als desplaçaments. També quan la popularitat de l’equip era sensiblement inferior a l’actual, diverses penyes ja acudien als partits per a fer costat a les jugadores blaugranes.