Sorteig solidari de la Federación de Canarias per als damnificats de La Palma

Destinarà tota la recaptació a les famílies afectades pel volcà Cumbre Vieja i se sortejaran dues samarretes signades per la plantilla i lots de productes blaugranes

Afortunadament, el volcà Cumbre Vieja va cessar la seva erupció a mitjans de desembre, però les afectacions que ha deixat a l’illa de La Palma segueixen sent devastadores per a moltes persones. Amb l’objectiu de recaptar fons per ajudar tota aquesta població, la Federació de Penyes de Canàries ha posat en marxa un sorteig solidari. El seu premi estrella seran dues samarretes del FC Barcelona signades pels jugadors del primer equip masculí. A elles, s’hi afegiran deu lots de productes blaugranes (pilota, col·lecció de pins històrics i bolígraf).

Com participar-hi

Per participar-hi, cal entrar al web de la Federació de Canàries, registrar-se i fer una transferència d’1 euro per cada butlleta que es vulgui. A continuació, es rebrà un número de quatre xifres amb el qual es participarà en el sorteig. El primer premi serà per al número coincident amb les darreres quatre xifres de la butlleta guanyadora del sorteig de l’ONCE del 30 de maig. La resta dels guanyadors es coneixerà seguint el mateix criteri als sortejos de l’ONCE realitzats a partir del dia esmentat.

La recaptació total del sorteig es destinarà directament a famílies necessitades i associacions civils de La Palma, entre les quals hi ha la PB Villa de Mazo. Així, l’ajuda serà més directa i ràpida. A la tardor, en plena erupció del volcà, la Federació de Canàries ja va fer una donació de 1.000 euros als comptes corrents solidaris dels ajuntaments de Los Llanos de Aridane i El Paso. La PB Pedrito de Tenerife i la PB “Nicolás Casaus” de Las Palmas de Gran Canària, entre altres, també van realitzar aportacions. I també socis de les penyes a nivell particular.

La Confederació Mundial de Penyes segueix animant tots els membres del seu col·lectiu a participar en iniciatives solidàries com aquesta. No en va, representen a la perfecció els valors que defineixen aquest moviment.