Celebració del 20è aniversari de la PB Torrelameu

Quatre penyes de la mateixa Federació van acompanyar a la PB Torrelameu al seu 20è aniversari. A més va haver-hi presentació de revista i celebració amb sortejos de productes blaugrana

Diumenge passat, la Penya Barcelonista Torrelameu (Federació Ponent Nord) va bufar les espelmes per a commemorar el 20è aniversari de la seva creació. Els actes de celebració van comptar amb la presència del vicepresident de la Fed. Ponent Nord, Jordi Sendarrubias, així com del president de la Federació Lleida Sud, Claudi Bosch, que va voler sumar-se a aquesta jornada barcelonista. El president de la PB Torrelameu, Carles Puig, va exercir d’amfitrió. A més de la penya homenatjada, també van participar en aquest 20è aniversari la PB Solsona i Comarca, la PB Balaguer i Comarca, la PB d’Alòs de Balaguer i la PB Ponts i Comarca.

Nou número de la revista ‘Sàpiens Barça’

La celebració del 20è aniversari de la PB Torrelameu va començar en un local del municipi amb la presentació d’un nou número de la Revista ‘Sàpiens Barça’, a càrrec de Ramon Usall. En aquesta edició, la publicació tracta sobre el Barça en l’època del franquisme, repassant la trajectòria des del cas Di Stéfano fins al tancament del Camp Nou. A continuació, va tenir lloc la festa de celebració amb la presència de més de 50 penyistes, en el transcurs de la qual es van sortejar productes blaugranes. Va ser una celebració molt especial per a tots els assistents, que es van emplaçar a gaudir aviat d’una nova jornada barcelonista.