Celebració del 35è aniversari de la PB Villabalter

Homenatge a l’exjugador del FC Barcelona Toño de la Creu, presentació del llibre fotogràfic de la penya i dinar de gala

El dissabte passat, la Peña Barcelonista de Villabalter (Fed. Castilla y León) va organitzar una sèrie d’actes per a commemorar el seu 35è aniversari en el col·lectiu penyístic. La jornada va estar encapçalada pel president de la Federació de Castilla y León, Nicolás Pérez, i pel president de la PB Villabalter, Jorge Moreno. En representació de l’Agrupació Barça Jugadors, hi van assistir el seu president, Juan Manuel Asensi, juntament amb Jesús Antonio “Toño” de la Cruz, exjugador del FC Barcelona nascut a Lleó. Aquest últim va rebre un sentit homenatge de part de totes les penyes presents. Hi van ser la PB Hristo Stoichkov, la PB Maragata de Astorga, la PB Boñar, la PB Leonesa, la PB Villalpando y Comarca, i la PB Tierras del Cid de Burgos.

Col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes

La Confederació Mundial de Penyes va aportar obsequis blaugranes per als 100 penyistes que van assistir a la festa de celebració del 35è aniversari de la PB Villabalter. L’alcaldessa de Sant Andrés de Rabanedo, Ana María Fernéndez, i l’alcalde pedani de Villabalter, Jesús Cuenco, es van unir a penyistes, socis i aficionats barcelonistes en aquesta commemoració. L’acte va finalitzar amb la presentació del llibre fotogràfic de la PB Villabalter ”1988-2023 en imatges”. Va ser una jornada molt especial per a tots els assistents.