Pedri, convidat especial en el tancament de temporada de la PB Tenerife-Tegueste

El crack blaugrana va voler acompanyar als socis de la penya, fundada per la seva família a l’any 1994. El pare de Pedri presideix la PB Tenerife i és vicepresident de la Federación de Canarias

Les celebracions de final de temporada són habituals durant aquestes setmanes dins del col·lectiu de penyes. A més de tancar el curs recordant els millors moments, aquestes trobades marquen també l’inici de l’estiu i serveixen per a afrontar amb il·lusions renovades l’inici d’una nova temporada blaugrana. En el cas de la Penya Barcelonista de Tenerife-Tegueste (Federación de Peñas de Canarias), aquesta ocasió va ser molt especial, ja que va comptar amb un convidat d’autèntic luxe: Pedri.

El crack blaugrana, que es troba de vacances a la seva terra, no va voler deixar passar aquesta oportunitat de compartir una bona estona amb els socis i amics de la PB Tenerife-Tegueste, una entitat que li ha vist créixer des de petit i que actualment presideix el seu pare, Fernando González. Pedri va ser un més durant la celebració en el local de la penya i es va fotografiar amb grans i petits, els quals van estar molt orgullosos de poder comptar amb una de les estrelles del FC Barcelona. La secció canària de la PB Front 532 (Federació del Barcelonès Oest) també va ser present a la celebració.

Vincle familiar des del seu avi

La connexió de Pedri amb la Penya Barcelonista de Tenerife-Tegueste no pot ser més directa. I és que l’avi del futbolista, Fernando González, va ser un dels fundadors de l’entitat barcelonista l’any 1994. Des de llavors, la penya ha viscut de primera mà la passió blaugrana i futbolística de Pedri, i és per això que ell manté un vincle emotiu molt fort amb la PB Tenerife-Tegueste. A més de presidir l’entitat, el seu pare Fernando és també vicepresident de la Federación de Peñas de Canarias, que forma part de la Confederació Mundial de Penyes.

Casos com el de Pedri posen de relleu l’important paper de les penyes com a motor de barcelonisme en el seu territori. En aquest cas, va ser el bressol de qui, uns anys més tard, s’ha acabat convertint en una de les grans estrelles joves del Barça actual.