La PB Pobla de Massaluca i la PB Puigverd de Lleida celebren els seus aniversaris

Més de 200 penyistes de la Federació Terres de l’Ebre van celebrar el 10è aniversari de la PB La Pobla de Massaluca, mentre que el 19è aniversari de la PB Puigverd de Lleida va reunir a a 125 persones i diverses personalitats

La PB La Pobla de Massaluca, pertanyent a la Federació de Penyes dels Terres de l’Ebre, va celebrar recentment el seu 10è aniversari amb una jornada plena de barcelonisme i activitats lúdiques que van mobilitzar tota la localitat. Les celebracions van congregar 215 persones amb un total de vuit penyes d’aquest territori que van voler participar a la festa. Hi van ser presents el president de la Federació Terres de l’Ebre, Ramon Fibla; el vicepresident d’aquesta federació, Sisco Piñol; i per descomptat el president de la PB Pobla de Massaluca, Josep Antoni Monclús. Tampoc va faltar a la cita el segon entrenador del Barça Femení, Rafel Navarro, veí d’una localitat d’aquesta mateixa regió. L’organització va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes.

Després d’un esmorzar popular, al migdia es va dur a terme una cercavila de “gegants i capgrossos” juntament amb una xaranga local que va animar tots els habitants de la població. A continuació, va arribar el torn de la celebració principal del 10è aniversari de la PB Pobla de Massaluca al pavelló de la localitat, que va incloure el lliurament d’obsequis a totes les penyes presents. Seguidament, un grup local i diversos DJ’s van amenitzar la tarda per a tots els assistents, en una festa que es va allargar fins ben entrada la matinada. Va ser una jornada molt completa, i molt celebrada per tots els assistents.

La PB Puigverd, de celebració pel seu 19è aniversari

També va celebrar el seu aniversari, en aquest cas el 19è, la Penya Barcelonista Puigverd de Lleida, encapçalada per Claudi Bosch, president de la Federació de Lleida Sud i La Franja. L’acte central va ser una gran celebració de gala que va reunir 125 penyistes. Van assistir a l’esdeveniment l’exjugador Ramon Alfonseda; Lluís Perez, membre de l’Àrea Social del FC Barcelona; Juan Ramon Puig, exjugador del Barça Atlètic; i Josep Llaó, exdirectiu de la Federació Catalana de Futbol. L’ajuntament de la població també hi va participar, amb la representació de la tinenta de l’alcalde, Úrsula Barrufet, que va fer lliurament d’un record d’un llibre de la localitat a les diferents personalitats. Per a finalitzar l’aniversari, va haver-hi sortejos de material blaugrana amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes.