Més d’un centenar de penyistes celebren el 39è aniversari de la PB Ciutadella

Els van acompanyar Josep Maria Minguella, mític ex agent de futbolistes, i el periodista Lluís Canut. Les penyes de les Illes Balears ja es preparen per la visita del Barça a Son Moix

El passat cap de setmana va ser rodó per a la Penya Barcelonista de Ciutadella (Federació Illes Balears) amb motiu de la la celebració del seu 39è aniversari. Com a acte previ al sopar de gala, Josep Maria Minguella i Lluís Canut van dirigir un col·loqui on van debatre amb la resta d’assistents sobre l’actualitat del FC Barcelona i quin futur esperen de l’entitat. Una vegada acabada la conversa, també van signar el Llibre d’Honor de l’entitat. A continuació, va tenir lloc la festa principal de la celebració, amb un molt bon ambient barcelonista.

Els actes van estar encapçalats pel president de la PB Ciutadella, Xarli Gener. A més, la jornada va comptar amb la presència del president de la Federació de les Illes Balears, Oscar Escoda. Tampoc hi van faltar els presidents de diverses penyes de la mateixa Federació. El president de la PB Ferreries, Nacho Truyol i el president de la PB Alaior, Lluís Vidal.

El Mallorca-Barça, el dimarts 26 de setembre

Les penyes també van organitzar-se per la propera visita del Barça a l’Estadi de Son Moix, prevista per al pròxim 26 de setembre a les 21:30h. Malgrat la visita sigui un dimarts laborable, la presència de multitud de penyistes està assegurada. A més, les penyes faran un sopar de gala en el dia previ al partit, per anar escalfant motors.