La X edició del Torneig Solidari Villa de Peguera repeteix èxit

L’esdeveniment, organitzat per la Penya Barcelonista Peguera-Calvià, va reunir 16 equips i 200 jugadors alevins

Un any més, el Camp Municipal Es Pas de Ses Llebres de Peguera es va omplir fins a la bandera amb motiu de la celebració del X Torneig Solidari Villa de Peguera, organitzat per la Penya Barcelonista Peguera-Calvià i el club local Cade Paguera. Hi van col·laborar també la Federació de Penyes de les Illes Balears i la Confederació Mundial de Penyes. En aquesta 10a edició, el campionat en la modalitat de futbol 8 va reunir el passat cap de setmana a 16 equips d’alevins, amb una participació total de vora 200 nens. Hi va destacar la presència de clubs de 1a Divisió, com FC Barcelona, RCD Mallorca, Villarreal CF, València CF i Sevilla FC. També hi van participar nombrosos conjunts mallorquins.

Amb un total de 36 partits disputats, el torneig va disputar la seva fase de grups durant la jornada del dissabte, i diumenge es va decidir la fase final. El Villarreal CF va ser l’equip guanyador després d’imposar-se per 2-1 al FC Barcelona en una emocionant final que va fer vibrar al públic. Entre els assistents, va destacar la presència del president de la Federació de Penyes dels Illes Balears, Oscar Escoda, que va acompanyar al president de la PB Peguera-Calvià, Sebastián Palmer, i a la resta de membres de la penya organitzadora. També hi van ser presents Juan Antonio Amengual, alcalde de Calvià; Javier Tascón, tinent d’alcalde; Juan Pocoví, president de la Federació Balear de Futbol; i els exjugadors Joan Josep Estella i Pep Lluis Martí.

Com sempre, el Torneig Solidari Villa de Peguera va tenir un important vessant solidari. La PB Peguera-Calvià va recaptar 1.400 euros que van repartir entre l’associació ASDICA, que assisteix a persones amb discapacitat a Calvià, i la iniciativa “Mario – Mi Pequeño Gran Héroe”, que recapta fons per a un nen que pateix una malaltia rara.

A punt per al Mallorca-Barça

Després de l’èxit del torneig, la pròxima data que la PB Peguera-Calvià té marcada en vermell és la del dilluns 25 de setembre. Aquell dia, bona part de les penyes de la Federació de Balears celebraran una trobada amb representants del Club en la vigília del Mallorca-Barça de la 7a jornada de Lliga. Serà una altra jornada especial per al col·lectiu mallorquí de penyes barcelonistes, que afronta amb gran il·lusió aquesta temporada.