La PB El Papiol celebra el seu 40è aniversari rodejada de penyes amigues

L’esdeveniment, que va incloure la tradicional pujada al castell del Papiol, va comptar amb la participació d’una desena de penyes i fins i tot de la Federació de Penyes Barcelonistes de Madrid.

La Penya Blaugrana El Papiol (Federació de Penyes del Baix Llobregat) va reunir dissabte passat els seus penyistes per a celebrar el 40è aniversari de la seva creació. L’esdeveniment també va comptar amb la presència d’una desena de penyes que van voler acompanyar a la PB El Papiol en aquest dia tan especial; la majoria també de la Federació Baix Llobregat, però també d’altres territoris. Els actes van estar encapçalats pel president de la PB El Papiol, Antoni Lorenz, i el vicepresident de la Federació Baix Llobregat i membre del Consell Consultiu, Jordi Murillo.

El dia va començar amb la tradicional pujada dels assistents al Castell del Papiol. A continuació, la penya va rebre en la seva seu a Jordi Pueyo, membre de la Comissió Social del FC Barcelona, i al mític ex porter Pere Valentí Mora, vicepresident de la Agrupació Barça Jugadors. Tots dos van participar a la celebració. L’acte principal del 40è aniversari de la PB El Papiol va ser un dinar de gala que va comptar amb la presència de l’alcalde d’El Papiol, Jordi Bou, i del regidor d’esports, Francesc Ordoño. Va destacar també la participació en aquesta jornada festiva de barcelonisme del president de la Federació de Penyes Barcelonistes de Madrid, Esteban García. La valoració de l’acte va ser molt positiva per part de tothom.