Comunicat sobre el procés de venda d’entrades per a la final de la Champions League femenina

La Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona vol manifestar el seu malestar i la seva indignació per la dissortada gestió per part de la Junta Directiva del FC Barcelona en la distribució d’entrades per a la final de la Champions League femenina que es disputarà a Bilbao el pròxim 25 de maig, en què es va deixar de banda les sòcies i socis del FC Barcelona i també a les seves penyes, incomplint així els criteris de preferència que el mateix Club havia comunicat prèviament.

Durant tota la temporada, la Confederació ja ha estat rebent queixes des d’algunes federacions territorials que conformen el nostre moviment de Penyes sobre la manca de transparència en el repartiment d’entrades en partits que el primer equip ha disputat a diferents territoris. Ara, que es tracta d’una final europea, considerem que la gestió hauria d’haver estat exemplar pel bé dels milers de sòcies i socis i penyistes que sempre hem demostrat fidelitat i suport al Club del qual formem part.

És per això que exigim a la Junta Directiva del FC Barcelona:

• Una explicació convincent davant d’aquest despropòsit;
  • Que a les sòcies i els socis del FC Barcelona no se’ns vulgui enganyar amb explicacions contradictòries, i que realment siguem valorats com els autèntics propietaris del club;
  • Que s’obri, d’una vegada per totes, un diàleg constructiu entre el Club i l’organització que representa els interessos col·lectius del Moviment de Penyes del FC Barcelona, per tal que el repartiment de les entrades de penyes es torni a gestionar segons els criteris aprovats a les assemblees de les 30 federacions de penyes del FC Barcelona, tant a les finals dels nostres equips, com als partits on el FC Barcelona visiti camps contraris;
  • Que es prenguin les mesures correctives a l’Àrea Social per evitar aquest tipus de situacions, ja viscudes amb anterioritat en aquest mandat, i que lesionen els interessos de les sòcies, socis i penyistes del FC Barcelona.

Els 18.000 socis que actualment formen part de les penyes, així com el total de 165.000 penyistes, també som el Barça. Per tant, qualsevol acció que puguem emprendre juntament amb la Junta Directiva sempre anirà en benefici del nostre Club.

Visca el Barça, i visca les Penyes del FC Barcelona!