La seu de la Confederació va rebre l’USA Penyes Barça Tour

Uns 40 membres de diverses penyes estatunidenques van passar uns dies plens de barcelonisme a la ciutat comtal

La seu de la Confederació Mundial de Penyes va rebre diumenge passat uns 40 penyistes arribats des dels Estats Units. Es tracta dels integrants de l’expedició USA Penyes Barça Tour, que per segon any ha visitat la ciutat de Barcelona per a dur a terme un cap de setmana sencer d’activitats en clau blaugrana. El grup, liderat pel president de la PB Houston, Victor Valencheck, va comptar amb membres de la PB Washington DC, la PB Nova York, la PB Garden State Blaugrana de Nova Jersey, la PB Fresno, la PB Los Angeles i la PB Dallas.

Els penyistes nord-americans van ser rebuts per representants de la Confederació, així com de la Federació Món, que ha prestat la seva col·laboració per a l’organització d’aquest viatge. Tots ells van compartir un refrigeri, així com experiències i vivències barcelonistes. Fa poc més d’un any, al març de 2023, els integrants del USA Penyes Barça Tour ja van visitar la seu de l’entitat, on van assistir a una conferència històrica sobre el Barça.

Cap de setmana complet

Els penyistes nord-americans van aterrar a Barcelona el divendres, quan van celebrar la seva primera trobada de benvinguda. La jornada del dissabte va tenir com a esdeveniment principal el partit de juvenils entre Barça i Espanyol, que els penyistes van presenciar en directe a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. El diumenge, els integrants del USA Barça Penyes Tour van viure el seu dia més intens amb la visita al Barça Immersive Tour i al Museu, i a continuació a la botiga del Club, finalitzant amb la citada visita a la Confederació Mundial de Penyes.

El viatge va finalitzar el dilluns amb l’assistència d’alguns dels penyistes estatunidencs al partit de Lliga entre Barça i València, amb una recepció prèvia per part del Club. El canvi d’horari de la trobada, prèviament programat per al dissabte al migdia, no va permetre a tota l’expedició poder pujar a Montjuïc.