La Federació Tarragona Nord celebra la seva XX Trobada de Penyes a Riudecanyes

També es va celebrar el 10è aniversari de la PB Riudecanyes. L’acte central va ser un dinar de gala on van participar al voltant de 100 assistents

Diumenge passat, Riudecanyes va viure la celebració de la XX Trobada de Penyes de la Federació Tarragona Nord, així com la commemoració del 10è aniversari de la seva penya: la Penya Barcelonista Riudecanyes. L’esdeveniment, molt esperat per tots els penyistes d’aquest territori, va comptar la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes.

Dia ple de visites i col·loqui blaugrana

La jornada va començar aviat amb un esmorzar al pantà de la mateixa localitat, i posteriorment es va fer una visita a la presa. A continuació, els assistents es van traslladar al Centre d’Interpretació de la Cooperativa de Riudecanyes, on també van realitzar una breu visita a la instal·lació. Abans del dinar de gala, va arribar el torn del col·loqui, on hi va haver una gran participació activa de tots els barcelonistes presents. Pere Valentí Mora, exporter històric del FC Barcelona de la dècada dels 70 i recordat pel partit pel seu debut a l’històric 0-5 al Bernabéu l’any 1974, va ser l’encarregat de dirigir aquesta xerrada en clau blaugrana. A més de repassar anècdotes del passat i també es va debatre sobre el present i el futur del FC Barcelona. Un cop acabada la xerrada, Mora va signar els llibres d’honor de la penya i de l’ajuntament.

El dinar de gala, amb vora 100 assistents, va ser el colofó a la XX Trobada de Penyes de la Federació Tarragona Nord, una jornada plena de barcelonisme per a totes les penyes i penyistes participants. Entre ells, va destacar la presència de Josep Ignasi Macià, directiu del FC Barcelona; Josep Borrull, president de la Federació Tarragona Nord; Joan Amigó, representant del Consell Consultiu a Tarragona; i el president de la Penya Barcelonista Riudecanyes, Sergi Pitarch.