Gran festa a la VII Trobada de Penyes del Baix Llobregat i 60è aniversari de la PB Olesa

El diumenge es va celebrar la setena Trobada de Penyes de la Federació Baix Llobregat amb diversos actes i es va commemorar també el 60è aniversari de la PB Olesa

La jornada de diumenge va ser emotiva i plena de barcelonisme a la VII Trobada de Penyes de la Federació Baix Llobregat, que es va celebrar a la localitat d’Olesa de Montserrat amb motiu del 60è aniversari de la Penya Barcelonista Olesa. Amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes, la trobada va ser tot un èxit i va comptar amb l’assistència de totes les penyes d’aquesta federació, a més d’entitats properes com la Penya Barcelonista Montserrat-Monistrol (Fed. Bages, Berguedà i Cerdanya).

Conferència i homenatges

El dia va començar amb la conferència “Història dels Penyes” a càrrec de Salva Torres, vicepresident de la Confederació Mundial de Penyes. A continuació, va tenir lloc el dinar de gala, encapçalat per Vicenç Notari, president de la Federació Baix Llobregat, i Toni Pérez, president de la PB Olesa. En representació del FC Barcelona va assistir Jordi Pueyo, membre de la Comissió Social. També va estar present Juan Manuel Asensi, exjugador i president de l’Agrupació Barça Jugadors. Tampoc es va voler perdre la jornada festiva l’alcalde d’Olesa, Miquel Riera. En total, més de 100 persones van assistir a l’esdeveniment, en el transcurs del qual es va fer un homenatge emotiu a tots els presidents que han passat per l’entitat olesana i que han estat partícips en el camí fins a arribar a aquesta xifra de 60 anys en el món penyístic.

6è Trofeu Baix Llobregat

Per a finalitzar la celebració, també es va fer lliurament del 6è Trofeu Baix Llobregat a Francina Pubill, veïna de la localitat i fundadora de la Penya Barcelonista Barcilona, dedicada a la pràctica del futbol femení. Pubill, exjugadora internacional, va ser un dels pilars i precursores del Barça Femení. La PB Olesa també va voler homenatjar a Maria Teresa Llobet, que en la seva fundació va fer l’estendard de la penya.