La Federació de Terres de l’Ebre celebra la seva assemblea

L’assemblea es va celebrar en la seu de la Penya Barça de Vinaròs i va comptar amb l’assistència de 80 persones en representació de 35 penyes d’aquest territori.

Aproximadament 80 penyistes, en representació de 35 penyes, es van reunir la setmana passada a la seu social de la Penya Barça de Vinaròs amb motiu de l’Assemblea convocada per la Federació de Penyes Barcelonistes dels Terres de l’Ebre. Conduïda pel president d’aquesta federació, Ramon Fibla, i la resta dels membres de la junta directiva, l’assemblea va repassar la situació actual de l’entitat i va fer balanç del passat any, amb la pertinent aprovació dels seus comptes. La reunió també va planificar dues de les principals celebracions d’enguany, com són els desens aniversaris de la PB Addictes al Barça de Vinaròs i de la PB Pobla de Massaluca. Tots dos se celebraran el mes vinent de juny.

D’altra banda, l’assemblea de la Federació Terres de l’Ebre va traslladar als assistents alguns dels projectes actuals de la Confederació Mundial de Penyes, com per exemple la Identitat Digital del penyista a través de la seva Seu Electrònica, que permet accedir a nombrosos beneficis. També es va informar a tots els penyistes sobre l’acord de col·laboració de la Confederació amb Factor Energia, que ofereix descomptes especials als penyistes.