La Fed. Castilla y León acompanya els veterans blaugranes a Salamanca

Totes dues entitats van posar el toc blaugrana en el centenari de la UD Salamanca. L’Agrupació de Jugadors també va ser protagonista en una xerrada en la PB El Papiol

El moviment de penyes barcelonistes i l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona van compartir protagonisme de manera especial en dos actes celebrats durant el cap de setmana passat. El primer d’ells va tenir lloc el dissabte a la ciutat de Salamanca, en el marc de les celebracions del centenari de l’equip local, la UD Salamanca. En concret, va ser la disputa d’un partit amistós entre els veterans del conjunt salmantí i els veterans de l’Agrupació de Jugadors, al qual va assistir una nombrosa representació de les penyes barcelonistes de la província de Salamanca, pertanyents a la Federación de Castilla y León.

En total, van ser més de 120 penyistes blaugranes els que van estar a les graderies de l’Estadi Helmántico, encapçalats pel president de la Federación de Castilla y León, Nicolás Prieto. Tots ells van fer costat a l’equip de veterans de l’Agrupació de Jugadors, que es va emportar el partit per 0-4. Més tard, els penyistes culers van ser presents al sopar de gala amb els protagonistes del partit. Aquesta acció va comptar també amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes, que va aportar obsequis blaugranes.

Xerrada a El Papiol: “El nostre Barça”

El mateix dissabte, en la localitat de El Papiol, va tenir lloc la xerrada “El nostre Barça”, organitzada per la Penya Blaugrana El Papiol (Fed. Baix Llobregat) i protagonitzada per Adjutori Serrat, membre de l’Agrupació de Jugadors. Aquest acte va servir d’avantsala de la ja tradicional pujada al Castell del Papiol, que la penya barcelonista celebra cada any. Per part de la Federació de Penyes del Baix Llobregat, va destacar la presència del seu president, Vicenç Notari.