Les Federacions Asturias-Cantabria i Baix Llobregat preparen les seves Trobades

Les federacions ja preparen la III Trobada d’Astúries i Cantàbria, al costat del 50è aniversari de la PB Julio Alberto i la VI Trobada de Penyes del Baix Llobregat tindrà lloc el dissabte 18 de juny

Les darreres setmanes de la temporada, coincidint amb el mes de juny, solen ser d’activitat intensa per al moviment de penyes. I aquest any, després dels dos anteriors marcats per les restriccions, no n’està sent una excepció. Això implica la tasca no només de les penyes, sinó també del Club, la Confederació Mundial de Penyes i les seves Federacions territorials. Totes elles donen suport i coordinen part dels recursos necessaris en cada cas. Dues d’aquestes entitats són la Federació del Baix Llobregat i la Federación de Asturias y Cantabria, que estan preparant les seves respectives Trobades.

Asturias y Cantabria

Una de les entitats que s’ha preparat per a mobilitzar més penyistes és la Federación de Peñas de Asturias y Cantabria, que demà celebra la III Trobada de Penyes d’aquest territori. L’esdeveniment té previst reunir més de 350 membres de les penyes càntabres i asturianes, i també alguna de territoris propers. L’amfitriona erà la Penya Barcelonista Julio Alberto de Mieres, que alhora celebrarà el seu 50è aniversari. La jornada començarà a la tarda, amb una recepció a l’Ajuntament de Mieres, i finalitzarà amb un sopar de gala amb tots els convidats.

Baix Llobregat

Una altra federació en plena activitat és la Federació de Penyes del Baix Llobregat, que la setmana passada va celebrar una assemblea amb una alta representació de les seves entitats. Allà, es va fer un repàs de la situació actual i es va presentar la VI Trobada de Penyes Barcelonistes del Baix Llobregat, que tindrà lloc el proper dissabte 18 de juny.

L´esdeveniment se celebrarà al Prat de Llobregat i estarà coorganitzat per les dues penyes d´aquesta localitat, la PB Quarta Lliga i la PB Prat-Pota Blava. Totes dues aprofitaran, a més, per commemorar el seu 25è aniversari; una celebració que han hagut de posposar dues vegades a causa de la pandèmia.