Fervor culer a la III Trobada de Penyes d’Astúries i Cantàbria

La trobada, que va comptar amb la presència del president Joan Laporta i vuit presidents de Federacions de penya, també va commemorar el 50è aniversari de la PB Julio Alberto de Mieres, que va ser l’amfitriona

La localitat asturiana de Mieres va viure dissabte passat una autèntica festa culer amb motiu d’una celebració doble: la III Trobada de Penyes d’Astúries i Cantàbria, i el 50è aniversari de la Penya Barcelonista Julio Alberto de Mieres. La jornada, en què va col·laborar la Confederació Mundial de Penyes, va constar d’una recepció a l’Ajuntament de Mieres, una ofrena al monument al miner i un sopar de gala. En total, va reunir més de 300 barcelonistes, representant més de 30 penyes asturianes i càntabres, i fins i tot una de castellanolleonesa

L´esdeveniment va comptar amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta, així com dels membres de la junta directiva Antonio Escudero i Josep Ignasi Macià. Així mateix, hi va assistir el president de la Federación de Peñas de Asturias y Cantabria, Pablo Asensio, a qui van acompanyar set presidents de federació més (Galicia, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Extremadura, Castelló, Madrid y Andalusia, Ceuta y Melilla). Els exjugadors blaugrana Julio Alberto Moreno i Iván Iglesias tampoc no es van perdre la celebració.

Més aniversaris

Dues penyes més van celebrar el seu aniversari el cap de setmana passat. D’una banda, la Penya Blaugrana de Parets del Vallès (Fed. Vallès) va commemorar els 42 anys d’història en un acte al qual va assistir el president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil. De l’altra, la Penya Barcelonista Pedrito (Fed. Canàries) va organitzar diverses activitats per a grans i petits amb motiu del seu 12è aniversari

També hi va haver celebració a la Penya Barcelonista Baix Camp (Fed. Tarragona Nord), que es va reunir per a un dinar de germanor com a tancament de la temporada actual.