Les penyes, presents a diversos tornejos de futbol estiuencs

La PB Cervelló, la PB Sant Vicenç dels Horts i la PB Leonesa van ser algunes de les penyes que van competir el cap de setmana passat

Amb la majoria de les competicions de futbol base acabades, els tornejos estiuencs estan prenent protagonisme durant els caps de setmana del mes de juny. En molts d’ells, les penyes hi tenen una presència important, ja sigui com a organitzadores o com a participants; i el passat cap de setmana en va ser un bon exemple.

Les penyes de la Federació del Baix Llobregat van estar especialment implicades. Una d’elles va ser la Penya Blaugrana de Cervelló, que va organitzar el IV Torneig Joan Massó amb equips de categoria benjamí i aleví. Entre ells, a més del de la pròpia penya organitzadora, també hi va ser una altra penya com la CB Terlenka. Per part seva, la Penya Barcelonista de Sant Vicenç dels Horts es va encarregar del VI Torneig Vila de Sant Vicenç. Les categories que van competir van ser també benjamí i aleví. Aquí, hi van participar altres penyes com la PB Ramon Llorens (Federació Vallès) o la PB Cinc Copes (Federació Barcelonès Est).

També va tenir una cita important la Peña Leonesa FCB (Federación de Castilla y León), que va participar al III Memorial Pozo María amb el seu equip d’alevins. D’aquesta manera, la penya va tornar a formar part d’aquest prestigiós torneig que es disputa en terres lleoneses, i que atreu a clubs professionals com Reial Madrid, Atlético de Madrid, Valladolid o Alavés, entre altres.

De nou, Federacions i penyes de tot el territori posen de manifest la seva ferma aposta pel futbol base, sempre seguint els valors que defineixen el barcelonisme.