Gran festa a la PB Vilassar de Mar per a commemorar el seu 50è aniversari

El dinar commemoratiu va reunir 250 barcelonistes, entre els quals Joan Laporta, l’expresident Artur Mas i representants de la Confederació Mundial de Penyes

La Penya Barcelonista de Vilassar de Mar va viure diumenge passat un dels dies més especials de la seva història: la celebració del seu 50è aniversari. Per a commemorar-ho, l’entitat, que forma part de la Federació de Penyes Barcelonistes del Maresme, va organitzar un dinar de germanor on hi van assistir prop de 250 persones. Un acte que va posar de relleu el gran pes de la PB Vilassar de Mar com a motor barcelonista a la seva regió.

L’esdeveniment va comptar amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta, a qui va acompanyar el directiu de l’Àrea Social del Club, Josep-Ignasi Macià. Per part de la Confederació Mundial de Penyes, hi van ser presents el president de la Federació del Maresme, Manuel Flores, i el president de la Federació del Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany, Joaquim Vall-llosera. L’exjugador Pere Valentí Mora, membre de la Agrupació de Jugadors del FC Barcelona, també hi va voler ser present.

Convidats d’honor

La celebració del 50è aniversari de la PB Vilassar de Mar també va comptar amb una important presència institucional. Figures com Artur Mas, expresident de la Generalitat de Catalunya i veí de Vilassar de Mar, Damià Clot, alcalde de Vilassar de Mar i president del Consell Comarcal del Maresme, i Jaume Roura, expresident de la Federació Catalana de Futbol, van ser presents entre els convidats. També va haver-hi altres representants d’entitats vinculades a Vilassar de Mar i a la comarca del Maresme.

A tots ells se’ls van unir, per descomptat, els membres de la pròpia PB Vilassar de Mar, encapçalats pel seu president Jordi Tapias, així com altres penyes de federacions com Maresme o Vallès. L’esdeveniment va estar conduït pel periodista Xescu Tàpies i va demostrar que la penya, amb mig segle d’història a la seva esquena, està més viva que mai.