Història i emoció al XXIV Torneig Manchón de la PB Coma-ruga 95

L’esdeveniment, impulsat pel president de la penya, Josep Maldonado, va homenatjar José Mari Bakero i va reunir diverses llegendes blaugranes

Cada any, el Torneig Manchón recupera un tros de la història del FC Barcelona i homenatja una de les seves figures prominents. A la seva XXIV edició, l’esdeveniment, organitzat per la Penya Barcelonista Coma-ruga 95 (Federació Tarragona Nord) i impulsat pel seu president Josep Maldonado, ha volgut reconèixer José Mari Bakero, peça puntal del Dream Team.

L’escenari va ser la platja de Coma-ruga. Dissabte passat, hi van coincidir importants noms de la història blaugrana, així com altres figures populars i nombrosos representants del moviment de penyes. Al costat de l’homenatjat Bakero, van ser-hi presents els exjugadors Guillermo Amor, Steve Archibald, Paco Martínez, Antoni Pinilla, Salvador Sadurní, Ramon Alfonseda, Rafael Zuviría i ‘Tente’ Sánchez.

Per part del Club, hi va assistir Josep-Ignasi Macià, directiu de l’Àrea Social, mentre que en representació de la Confederació Mundial de Penyes hi va ser el seu vicepresident, Salva Torres. Diversos membres de la PB Coma-ruga 95, així com d’altres penyes, també hi van participar. La jornada va estar marcada per la concòrdia, el bon ambient i l’emoció.

Partits amistosos

El Torneig Manchón va constar de dos partits amistosos. El primer va enfrontar l’equip de la PB Coma-ruga 95 amb el Stars Team, amb la presència d’alguns dels esmentats exjugadors dels anys 80 i 90. El segon va ser un partit de veterans del Barça. Aquí, hi va prendre part, entre d’altres, Laszi Kubala, fill de la llegenda culer dels anys 50.

La cantant Núria Feliu, l’exjugador del Barcelona Josep Palau i l’empresari Joan Ferret també van ser recordats durant l’esdeveniment. Aquest, també va incloure les actuacions de Lídia Ruiz i la colla castellera “Nens del Vendrell”.