Stoichkov desferma la bogeria a la XVIII Trobada de Penyes de Castella i Lleó

El búlgar va presentar la seva autobiografia i va participar en un col·loqui i un sopar de gala, en el marc d’un esdeveniment que va reunir prop de 300 barcelonistes i que va commemorar també el 30è aniversari de la PB Leonesa

La XVIII Trobada de Penyes Barcelonistes de Castella i Lleó serà especialment recordada en el sí del moviment penyístic blaugrana. I és que l’esdeveniment, organitzat per la Peña Leonesa FC Barcelona amb motiu del seu 30è aniversari i també per la Federación de Peñas de Castilla y León, va tenir un convidat d’autèntic luxe: Hristo Stoichkov. El búlgar va aterrar a la ciutat de Lleó divendres passat i va viure una jornada plena d’emocions. El van acompanyar els prop de 300 barcelonistes que van assistir a la celebració.

Una jornada plena de records

Els actes van començar amb una recepció a l’Ajuntament de Lleó per part de l’alcalde de la localitat, José Antonio Díez. Seguidament, Stoichkov va protagonitzar un col·loqui en el qual va presentar la seva autobiografia i va conversar animadament amb Juan Carlos Rodríguez, company seu al Dream Team, i els exàrbitres Ildefonso Urizar Azpitarte (a qui Hristo va trepitjar durant un Barça-Madrid al Camp Nou) i Rafa Guerrero. Tot plegat, sota la moderació del periodista Joan Poquí. La jornada va concloure amb un gran sopar de gala que va rubricar l’homenatge de les penyes de Castella i Lleó al jugador búlgar.

Alta representació de les penyes

Félix Romasanta, president de la PB Leonesa, i Nicolás Pérez, president de la Federación de Peñas de Castilla y León, van exercir com a amfitrions de la Trobada. L’esdeveniment va comptar amb la presència del vicepresident de l’àrea social del FC Barcelona, Antonio Escudero. També hi va ser present Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes. A més de la major part de les penyes castellanolleoneses, també hi van assistir entitats d’altres territoris. Hi van ser representades les federacions Vallès; Anoia, Alt Penedès i Garraf; Madrid; Astúries i Cantàbria; Aragó, La Rioja i Navarra; i Andalusia, Ceuta i Melilla.