La Federación de Asturias y Cantabria tanca la temporada amb una jornada lúdica i cultural

Van visitar el parc de la Naturaleza de Cabárceno, a Santander. Posteriorment, la Federació va organitzar un dinar de germanor.

Recentment, la Federación de Peñas Barcelonistas de Asturias y Cantabria va celebrar el tancament de la temporada 2022-23 amb una jornada lúdica-cultural al Parque de la Naturaleza de Cabárceno, pròxim a Santander. Per primera vegada, l’entitat va voler celebrar el final d’aquest curs futbolístic ajuntant part dels seus penyistes. N’hi van assistir prop d’un centenar, en representació de 20 penyes d’aquest territori, amb Pablo Asensio, president de la Federación de Asturias y Cantabria, encapçalant l’expedició. A través del seu grup de treball centrat en els actes, la Confederació Mundial de Penyes fomenta entre les seves federacions i penyes les activitats culturals i històriques com aquesta.

Per finalitzar, dinar de germanor

Els més joves van gaudir especialment de la jornada, ja que van aprendre a valorar la naturalesa més pròxima. El parc de Cabárceno té més de 120 espècies d’animals en semillibertat i és un lloc idíl·lic per a passar un dia diferent. Per a finalitzar la jornada, la Federació va organitzar un dinar de germanor entre els presents. La iniciativa va ser valorada molt positivament per tots els assistents, i es va instar a continuar duent a terme més trobades d’aquest tipus durant la temporada que ve.