Sant Joan de les Abadesses va ser l’escenari de la XVIII Trobada d’Osona i el Ripollès

L’acte va commemorar el 50è aniversari de la PB Sant Joan de les Abadesses i va comptar amb la presència del vicepresident Eduard Romeu, juntament amb 200 barcelonistes d’Osona i Ripollès

Sant Joan de les Abadesses va viure diumenge passat una emotiva jornada de barcelonisme. Amb motiu del 50è aniversari de la penya local, la Penya Blaugrana de Sant Joan de les Abadesses, el municipi va ser l’escenari de la XVIII Trobada de Penyes d’Osona i el Ripollès, on es van congregar prop de 200 penyistes que formen part del col·lectiu en aquests territoris. L’esdeveniment va estar organitzat per la penya local i la Federació de Penyes d’Osona i el Ripollès, amb el suport de la Confederació Mundial de Penyes. Hi van assistir Eduard Romeu, vicepresident econòmic del FC Barcelona; Dionís Crusellas, president de la Federació Osona i Ripollès; i Paco Martínez, membre de la Agrupació de Jugadors del FC Barcelona.

Actes festius durant tot el matí

La jornada es va posar en marxa de bon matí, amb un esmorzar popular davant del local de la PB Sant Joan de les Abadesses, que està encapçalada pel seu president Josep Suriñach. A continuació, a l’espai del Palau de l’Abadia, es va inaugurar una exposició fotogràfica que repassa els 50 anys d’història de la penya, i que va despertar un gran interès per part del vicepresident Romeu i la resta de la comitiva barcelonista.

Seguidament, els carrers de Sant Joan de les Abadesses es van tenyir de blaugrana amb la desfilada de penyes i els seus estendards, on hi van participar unes 15 entitats de la Federació de Penyes d’Osona i el Ripollès, així com els Almogàvers Garrotxins, de la Federació Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany. La desfilada va finalitzar a l’Ajuntament de la localitat, on la comitiva blaugrana va ser rebuda per l’alcalde, Ramon Roqué, juntament amb altres autoritats locals. La XVIII Trobada de Penyes d’Osona i el Ripollès va culminar amb una festa final en la qual es van intercanviar presents institucionals i es van repartir obsequis per a tots els assistents.