La PB Baix Camp i la PB Parets celebren els seus aniversaris

Àmplia representació de penyistes en ambdues celebracions, que van mobilitzar un centenar de barcelonistes, respectivament.

Encara que la majoria de les competicions esportives amb presència blaugrana ja han arribat a la seva conclusió, les últimes setmanes de la temporada 2022-23 mantenen la intensitat en les agendes de les penyes barcelonistes. Moltes d’elles aprofiten per a celebrar els seus aniversaris acompanyades dels seus socis i amics. Dos exemples recents els trobem a la Penya Barcelonista Baix Camp de Reus (Fed. Tarragona Nord), que ha assolit els 42 anys d’història, i a la Penya Blaugrana de Parets (Fed. Vallès), que ha commemorat el seu 43è aniversari. Ambdues celebracions van comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes.

Penya Baix Camp de Reus

Dissabte passat, es va commemorar el 42è aniversari de la Penya Barcelonista Baix Camp de Reus amb un acte festiu al qual van assistir prop de 100 persones. A més dels socis de l’entitat homenatjada, també van voler participar en aquesta celebració altres penyes d’aquesta federació, com la PB Cambrils, la PB Riudoms, la PB Sant Jaume dels Domenys i la PB Ulldemolins.

L’acte va comptar amb la presència del president de la Federació de Penyes de Tarragona Nord, Josep Borrull, mentre que en representació del FC Barcelona hi va ser present Ignasi Montagut, membre de la Comissió Social. Tampoc va faltar a la cita Pere Valentí Mora, membre de la Agrupació de Jugadors del FC Barcelona. Tots ells van compartir una emotiva jornada de barcelonisme en què, a més, van poder fotografiar-se amb el títol de Lliga.

Penya Blaugrana de Parets

L’endemà, va arribar el torn de la Penya Blaugrana de Parets, que va celebrar el seu 43è aniversari en gran. Com ja és habitual, la jornada va començar amb una nova edició del torneig de futbol base Memorial Josep Seguer. La competició, que porta el nom de l’exjugador del Barça dels anys 40 i 50, nascut a Parets, és un triangular en la categoria de cadets i es va disputar al camp del CF Parets. La filla de l’homenatjat, Isabel Seguer, va fer el servei d’honor.

Al migdia, gairebé un centenar de persones van assistir a l’acte de celebració del 43è aniversari de la PB Parets. També hi va ser present Alberto Manga, membre de la Agrupació de Jugadors del FC Barcelona. Durant l’acte, es va repassar la història de la penya i també es va fer lliurament del guardó “Alexia Putellas”, amb el qual la penya vol reconèixer als valors en l’esport femení. En aquest cas, l’honor va ser per a una jove futbolista de Parets que s’allotja a La Masia i juga en les categories inferiors del futbol femení del FC Barcelona.