Més de mig miler de penyistes a Getafe

Culers arribats de diferents territoris van omplir la graderia visitant

Nova demostració de la força de les penyes en el partit de Lliga que va enfrontar al Getafe i al Barça el diumenge passat. Més de mig miler de penyistes arribats des de diferents territoris es van donar cita al Coliseum Alfonso Pérez per a animar a l’equip. La Federación de Peñas Extremeñas va ser la més nombrosa a la graderia i va desplaçar a una gran multitud de barcelonistes, amb especial protagonisme per a la PB Chema Corbella, que va desplaçar a 120 dels seus membres. Altres entitats extremenyes com la PB Valdelacalzada, la PB Orellana, la PB Pedro Crespo i la PB Morala també van ser presents amb desenes de penyistes.

Penyes fidels als desplaçaments

També va tenir pes la Federación de Castilla y León, amb penyistes, entre altres, de la PB Hristo Stoichkov, la PB Albense, la PB Ciudad Rodrigo o la PB Villalpando, totes elles de la província de Salamanca. Altres penyes amb presència a Getafe, i que poques vegades fallen als desplaçaments, van ser la PB BizkaBarça (Fed. Euskadi), la PB Móstoles (Fed. Madrid), la PB Ulldecona (Fed. Terres de l’Ebre), la PB Solsona i Comarca (Fed. Ponent Nord) i la PB Nostra Ensenya i la PB Almogàvers (Fed. Barcelonès Oest).