La PB Eslovaca Alts Tatras reuneix culers de totes les edats a la Trobada d’Estiu 2024

La penya va organitzar activitats per a totes les edats durant un cap de setmana festiu i molt especial per als assistents.

El cap de setmana passat, la Penya Barcelonista Eslovaca dels Alts Tatras (Federació Món) va viure tres dies plens de barcelonisme i unió entre els seus penyistes amb motiu de la seva Trobada d’Estiu 2024. Coincidint amb el Dia de la Infància, que a Eslovàquia se celebra l’1 de juny, la penya va programar per als penyistes i les seves famílies un cap de setmana sencer de convivència a Liptovská Štiavnica, en plena naturalesa. Es tracta d’una activitat que ja s’ha convertit en una tradició per a la PB Eslovaca Alts Tatras per a donar la benvinguda a l’estiu, per la qual cosa els penyistes ho esperen amb especials ganes.

Durant l’estada, la penya va organitzar activitats pensades per a totes les edats, i sempre focalitzades especialment als més joves, que van gaudir de tot el cap de setmana i van acabar sent els protagonistes. Va destacar, per exemple, un partit de futbol entre nens i adults (amb triomf per als primers), així com un gran sorteig de productes de tota mena per als assistents. Tampoc hi va faltar una barbacoa de germanor l’última nit abans d’acomiadar-se. D’aquesa manera, la PB Eslovaca Alts Tatras va tornar a subratllar la comunió blaugrana que existeix entre els seus membres, i també va cuidar de manera especial a les noves generacions de culers a Eslovàquia. Tots els participants ja esperen una nova edició de la Trobada d’Estiu, ja de cara a l’any 2025.

La PB Lleó de Dues Cues també prepara la seva Trobada

No massa lluny del lloc de trobada de la PB Eslovaca Alts Tatras, concretament a uns 250 quilòmetres a l’oest i ja en terreny de la República Txeca, una altra entitat de la Federació Món prepara també un gran esdeveniment amb els seus membres. Es tracta de la Penya Barcelonista Lleó de Dues Cues, que el proper 13 de juliol celebrarà la Gran Trobada d’Estiu 2024 a Žabčice. El programa inclou diverses activitats de la penya, un balanç de la temporada, dinar de germanor, sorteig de regals i també un partit entre els penyistes i l’equip de futbol local. També hi ha reservada alguna sorpresa per als assistents.

La PB Lleó de Dues Cues no restringeix l’assistència a la Gran Trobada d’Estiu 2024 als seus membres, sinó que obre aquest esdeveniment a qualsevol penyista que s’hi vulgui sumar. Els interessats es poden afegir a un grup de WhatsApp creat expressament.