La PB Baghdad lidera la força de les penyes a Istambul

Gràcies a la Confederació Mundial de Penyes i la Federació Món, la penya iraquiana va desplaçar 74 membres al Galatasaray-Barça de l’Europa League, on també hi va haver penyistes del Liban, Polònia, Regne Unit i Catalunya

El partit de tornada de vuitens de final d’Europa League entre el Galatasaray i el Barça va estar marcat pel gran ambient per part de l’afició local. No obstant, els jugadors de Xavi Hernández no van estar sols. I fou així gràcies a les penyes barcelonistes, que van aportar pràcticament la totalitat de seguidors blaugranes a les grades del Nef Stadyumu. Gràcies a elles, l’equip va comptar amb una empenta extra per aconseguir la victòria.

Si hi va haver una penya que va liderar aquest ànim barcelonista durant el partit, aquesta va ser la Penya Blaugrana de Baghdad, que va desplaçar un total de 74 penyistes a Istambul. La penya, que va aconseguir les entrades amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes i la Federació Món (a la qual pertany), va ser la principal responsable que una part de la grada de l’estadi del Galatasaray es tenyís de blaugrana. Després de 90 minuts animant sense parar, van poder celebrar la victòria culé i el passi als quarts de final.

La PB Baghdad no va ser la única present al Galatasaray-Barça. També hi va haver penyistes de la PB Basra, la PB Beirut, la PB Poznan i la PB London (Fed. Món), així com de la PB Almogàvers i la PB Anguera (Fed. Barcelonès Oest). Totes elles van evidenciar, un cop més, que la capil·laritat de les penyes arreu del món és vital per a assegurar l’ànim als equips blaugrana a qualsevol desplaçament.