La PB Vallirana organitza el seu primer torneig de futbol femení

La 1a SHE Cup va reunir més de 25 equips repartits en set categories entre alevines i veteranes.

El futbol femení es continua consolidant com una de les grans apostes dins del moviment de penyes barcelonistes. Una de les últimes entitats a posar-ho de manifest ha estat la Penya Blaugrana de Vallirana (Federació de Penyes del Baix Llobregat), que recentment va organitzar la 1a SHE Cup, el seu primer torneig de futbol femení. La competició en la modalitat de futbol 7, disputada al llarg de tot un dia en el Camp Municipal de Vallirana, va reunir més de 25 equips repartits en set categories –des d’alevines fins a veteranes– i va comptar amb la participació de més de 200 jugadores.

Entre els clubs participants, va destacar la presència d’altres penyes com la Penya Blaugrana de Cervelló (Fed. Baix Llobregat) i la Penya Blaugrana d’Igualada – Secció Esportiva Ateneu (Fed. Anoia, Alt Penedès i Garraf). També hi van competir equips arribats des de la mateixa comarca del Baix Llobregat, així com d’altres punts del territori català, evidenciant el gran èxit de la convocatòria. L’emoció, però també el joc net i el bon ambient, van ser la tònica principal d’aquesta 1a SHE Cup de la PB Vallirana.

Homenatge a Paquita Linares

Durant la celebració del torneig, la PB Vallirana va voler rendir un petit homenatge a Paquita Linares, una de les grans impulsores del futbol femení a Catalunya, i concretament al Baix Llobregat. Exdirectiva de la FCF, Linares ha estat des de sempre molt lligada a Vallirana i a la seva penya blaugrana, i va ser clau per a la creació del primer equip femení a la localitat.

Vist l’èxit d’aquesta primera edició, la PB Vallirana ja contempla la SHE Cup com un projecte que tindrà continuïtat en el futur. D’aquesta manera, l’entitat seguirà contribuint al creixement del futbol femení en el seu territori, com ja estan fent un gran nombre de penyes barcelonistes arreu del món.