La PB Vilassar de Mar s’alia amb Fedamar

La penya de la Federació del Maresme i l’entitat benèfica impulsen l’esport inclusiu al seu territori amb vora 40 jugadors i jugadores de totes les edats que integren els equips de la penya

L’aposta per l’esport inclusiu és més viva que mai al sí de la Confederació Mundial de Penyes i, per tant, de totes les federacions i penyes que formen part del col·lectiu. Un dels exemples més recents està protagonitzat per la PB Vilassar de Mar, de la Federació de Penyes del Maresme, que recentment ha iniciat una nova etapa en què vol créixer, incrementar la seva acció social i, en general, accentuar-ne la implicació amb els ciutadans del seu territori.

Un dels projectes que se’n deriven és el que la vincula amb la Fundació Fedamar, amb seu a la localitat de Mataró, que busca fomentar la pràctica d’esport entre les persones amb diversitat funcional i cognitiva. Gràcies a la participació de la PB Vilassar de Mar, vora 40 jugadors i jugadores de totes les edats formen part dels equips blaugrana de la penya, que són presents a les competicions de futbol 7 i bàsquet. Aquests jugadors també han esdevingut socis de l’entitat, per la qual cosa poden participar dels seus actes i activitats.

Gràcies a la tasca de fundacions com Fedamar i la conscienciació de penyes barcelonistes com la de Vilassar de Mar, l’esport inclusiu continua guanyant protagonisme dins de la societat.