Les penyes es van sumar a la festa del Clàssic femení a Montjuïc

Centenars de penyistes arribats de tot el territori van gaudir amb la victòria per 5-0 contra el Reial Madrid

El triomf del Barça femení per 5-0 contra l’etern rival, el Reial Madrid, va convertir l’Estadi Lluís Companys en una autèntica festa barcelonista davant prop de 40.000 persones. Entre elles, va destacar una vegada més la notable presència de les penyes barcelonistes, que, a pesar de l’horari poc habitual, es van desplaçar des de diferents punts del territori per a animar les jugadores entrenades per Jonatan Giráldez.

Una de les representacions més àmplies va ser la de la Federació de Terres de l’Ebre, que va desplaçar a més d’un centenar de penyistes des de la seva regió. En els seus dos autobusos, hi havia membres de penyes com PB Tivenys, PB Joan Gamper, PB Vicenç Piera, PB Vinaròs, PB Santa Bàrbara, PB Alcanar i PB Benicarló, entre altres. També van animar l’equip a Montjuïc la PB Soses (Fed. Lleida Sud), la PB Sant Cugat (Fed. Vallès), la PB Solsona i Comarca (Fed. Ponent Nord), la PB Front 532 (Fed. Barcelonès Est), la PB Salt (Fed. Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany), la PB Els Tamarells (Fed. Balears), la PB Móstoles (Fed. Madrid) i la PB Cabanyal (Fed. València i Marina Alta), juntament amb moltes altres.

Fidel compromís amb l’equip femení

El Clàssic va ser una nova demostració del suport de les penyes que el Barça femení es troba sempre en els seus partits, ja siguin a l’Estadi Johan Cruyff o quan juguen de visitant. Fa una setmana, entitats com la Penya Almogàvers (Federació Barcelonès Oest), la Penya Barça de l’Alcora (Fed. Castelló), la PB Sant Cugat (Fed. Vallès) o el grup Tot pel Femení, entre altres, van animar a l’equip de Giráldez al Mini Estadi de Vila-real en la contundent victòria (0-6) aconseguida per les jugadores blaugrana. Totes elles van agrair el suport incondicional de les penyes una vegada finalitzat el partit.

També en el debut a la Champions League, dimecres passat davant el Benfica, va haver-hi un ampli suport a l’Estadi Johan Cruyff per part de les penyes. El col·lectiu barcelonista està seguint amb gran il·lusió una temporada en la qual esperen tornar a celebrar diversos títols de l’equip blaugrana.